Knark och suddigums-krig!

Hej på er!

Denna måndagen har varit riktigt rolig faktiskt! Omringad av vänner har man alltid roligt. ♥
Min skoldag började med att min lärare kom på mig med att jag inte har något lås på skåpet, och då fick jag denna seriösa (ja, hon skämtade inte) kommentar:
- Du måste skaffa lås till ditt skåp, annars kanske någon gömmer knark där!?
jag svarar:
- Varför skulle någon lägga KNARK (!?) i mitt skåp??
- Ja.. så kan dom skylla på dig!

Haha, det var rätt roligt faktiskt.. Hon lät jätteallvarlig, så jag ska nog tänka på det... haha.. Man vill ju inte ha knark i sitt skåp liksom?

Det andra speciellt roliga som var idag, var på mattelektionen. Jag och Olle gjorde varsin hög med små suddigumsbitar, sedan när vi slutade så skulle vi kasta dom på varandra.. Men det gjorde vi aldrig.. ^^
Men vi kastade på lektionen, haha fyfan fick hur mycket som helst i tröjan.. Riktigt roligt var det, har nog inte skrattat så mycket på en mattelektion... nånsin.. ever!

Albin gör ju också att dagen blir mer speciell, och Andreas, haha helt störda..
Karro och Frida är inte så dumma dom heller. ♥

Har ingen outfitbild idag, men det blev mjukis och en svartvit randig tröja. =)

men ni får en stor bamsekram istället!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha vilken söt liten filur :P

2010-03-08 @ 20:35:23
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0