Söndagsmorgon

Hej och godmorgon på er!

Jag har inte bloggat så mycket under helgen, men det beror på att jag vill passa på att umgås så mycket som möjligt med dom här i Lidköping, eftersom vi inte ses jätteofta... Så då skiter jag i datorn. =)

Men just nu sitter jag i soffan hemma hos kusinvitamin, och kollar barnprogram med Emma. Passar på att blogga lite nu då. :)

Igår var vi på kalas hos min andra kusins barn, Eddie heter han, och fyllde 4 år. :)
Inte Eddie som jag brukar skriva om i Freja&Eddie, utannu pratar vi kusinbarn.. Den andra Eddie är min brorsas barn.

Iallafall, han fick presenter och vi åt tårta och kakor, mums. Var där ett tag, det var roligt. Eddies lillebror Elvis har blivit jättestor nu, dom växer så snabbt i den där åldern! ;)

Igårkväll beställde vi hem thaimat, hyrde film och köpte en stor godispåse, riktig myskväll! ♥

Här är bilder från helgen hittils, men mest ifrån igår på kalaset!
 
trött lördagsmorgon framför           en kul grej jag köpte på leksaksaffären när vi
DisneyChannel.                             var där igår. En "seg gubbe" som har typ lera
                                                   i sig, så man sitter och trycker på den hela tiden.. ;)


presentöppning hos Eddie och Elvis. =)

Eddie fick en lyftkran och en grej som man snurrar med och så bildas
en film där man siktar den. =)










haha!

Här är två bilder som jag är riktigt nöjd med:



söta va?

Sedan thaimat på kvällen..



Jag har det superbra här, men idag ska jag åka hem. :(

Frukosten kallar, hörs när vi hörs!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0