23 maj 2010 - hemsk mardröm

Hej och godmorgon kära bloggläsare! Hoppas ni sovit gott!
Det har jag, men inatt hade jag en riktigt hemsk mardröm, som jag vaknade och grät av...

Mamma och pappa hade låst in mig i ett litet underjordiskt hus, jag fick inte komma ut. Detta pågrundav
att jag inte skulle sitta vid datorn, eftersom att dem tyckte att jag satt där allt för mycket, haha.
Iallafall, men jag fick ändå ha kontakt med omvärlden via datorn (?) men om jag mot förmodan fick gå
ut så skulle jag ha vakter. Usch det var superhemskt, fick inte komma ut ur de lilla huset..

Konstiga drömmar det finns va!? Tur att man vaknar då...!

Idag ska jag på Fridas konfirmation i kyrkan! Min outfit för dagen kommer senare, men nu ska jag äta frukost. kram!


haha, me right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0