Är med och tävlar om en Ipod hos Kenza!



Nu är jag med i en tävling hos Kenza, där man kan vinna en iPod touch 3G från NordicAppleParts.com
Man skulle skriva ett litet sött rim, där orden Ipod och Galen skulle vara med, här är mitt rim:

"Ipod, ipod, du kära lilla ipod.
Jag vet att du är liten och tunn, en riktigt hal én,
och om jag råkar tappa dig så blir jag stum och galen.
eftersom jag så gärna vill ha kvar dig,
för du betyder så mycket för mig.

Att få en ipod skulle göra mig go o glad, som kexchoklad.
och eftersom Kenza älskar choklad så vill hon ju att jag ska bli glad,
så det skulle vara kul att vinna en fin ipod, då är min största glädje nådd!"

haha. :thumbup:

Skulle så grymt gärna vilja vinna den, så hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: amelie

Hahaha vad bra du är på att rimma!

2010-05-05 @ 17:06:11
URL: http://amelieapartment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0