Febrig fredag

Buhu, jag vill inteeee! Idag skulle jag egentligen åkt till freja och eddie, och stannat över helgen. Men en nedrans förkyldning och feber ändrade planerna.. Blir att ligga hemma i sängen hela dagen, orkar ingenting annat.. Får hoppas att jag är frisk imorgon så kan jag åka till sötnosarna då istället! Men på söndag har freja 3års kalas, och då MÅSTE jag vara frisk, annars vet jag inte vad jag tar mig till.. Nu ska jag äta lite iallafall, men jag lämnar inte denhär sängen, utan får äta här. Fan för feber. Fan. Hoppas ni har en bättre dag än jag !

Kommentarer
Postat av: maja

Själv så är man lite smått förkyld också :(

2010-05-14 @ 12:08:17
URL: http://majalinneaa.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Va trist! :( jag har precis vart sjuk i 5 dagar eller något och det är verkligen inte kul! du får krya på dig sötnos <3

2010-05-14 @ 12:08:30
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0