Godnatt! Nu ligger jag här med min täppt...

Godnatt! Nu ligger jag här med min täppta näsa och kan knappt andas.. Hostar som en liten.. ja, jag vet inte vad..! Anledningen till att jag går och lägger mig såhär tidigt är att jag måste upp halv 6 imorgon, precis som idag, + att jag vill sova min dumma förkyldning till döds!! Hoppas alla får en skön natt med mycket sömn, det ska jag ha! Neej, just nu kände jag att jag var hungrig.. Orkar inte gå upp och äta.. Hm.. Nåja, får väl äta en dubbel frukost imorgon då! Haha natti natti nu alla godingar! :)


Kommentarer
Postat av: alex

Svar: Haha måste berätta en sak..

Jag har ätit upp allt sockervadd så det finns inget kvar :O haha ! skönt att allt är bra med dig med mig är det också bara bra tack =)

2010-05-18 @ 01:23:11
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0