PRAO IDAG!

Hi and godmorning everybody!

Ännu en tidig morgon, följt av en fullpackad dag! Det är mycket just nu!

Först är det prao som gäller! Börjar klockan 8, så måste börja gå redan halv 8...
Sedan ska jag vara där tills 3, egentligen halv 5, men jag måste tyvärr gå tidigare eftersom jag ska
köra mitt steg 1 på trafikskolan..

:) samma gäller på torsdag men då ska jag bara köra i trafiken!

och här ska jag praoa!

Bollegårdens restaurang och café, dem har gjort om där, grymt snyggt!

Men nu måste jag kila, vi hörs kanske under dagen, annars senare ikväll...
Har ju en fullpackad dag som ni kanske sett... Men på min lunchrast kanske jag kan blogga
lite, men somsagt, vi får se!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0