Somrigt!

Hej på er! Idag är det en solig morgon och lär väl bli en lika solig och varm fortsättning på dagen?
Guud va skönt!

Imorse mådde jag inte speciellt bra, mamma har nog smittat mig med sin halvmagsjuka eller vad
det nu är hon har... Blev att stanna hemma.

Nu känner jag mig lite piggare, men fortfarande inte helt kry, så det blir en kort tur med mamma till
Göteborg. Hälsa på havet och kanske lite småshopping. Få se hur mycket jag orkar, helst av allt vill
jag bara sitta still och slappa, så blir väl att vara mestadels i Fiskebäck och käka glass! ;)

Dagens somriga...

Haha, grymma bilder, vet.

Randig tröja, Lindex
Jeansshorts, Lindex
Tjocketröja, Cubus
Brillor, Lindex
+ gladiatorskor från Lindex

Anledningen till att jag har tjocketröja är för att det blåser faktiskt rätt kallt...


Ha en fin dag, vad ni än gör!

Kameran hänger med under dagens tripp till Göteborg, men vi hörs säkert via mobilblogg också!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: simone

uuursnyggt! :D

2010-05-26 @ 10:32:36
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0