Morrn alla söta!

Godmorgon på er, har ni sovit gött?

När jag vaknade kollade jag på min väggklocka (som inte jag ställt om än) men det kom jag inte ihåg så jag ba Ååååh sovit till 10, skönt det behövde jag! För jag låg uppe sent igår och pratade på facebokchatten, haha.
Iallafall, men när hjärnan vaknat till och förstod att klockan egentligen var 9 så blev jag sur, drog täcket över huvudet och försökte somna om. Men det gick såklart inte.

Nåja, nu är jag uppe iallafall, lyssnar skön musik och bloggar. Ska käka lite frulle snart sedan sätta igång med plugg! Resten av lovet från och med imorgon ska jag nämligen till min gullkusin så därför måste jag ta tag i allt plugg idag!

Me right now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0