Ladies and gentlemen, i´m back!

Rubriken.. *host* för tillfället iallafall!

Jag har verkligen behövt denhär lilla "pausen" för att ladda batterierna! Mer detaljerad behöver jag inte vara, ni skiter i det, huvudsaken är väl att jag är tillbaka! :) Lilla jag.

Oj, nu ska jag äta, pappa busvisslade från köket. = mat. I hope. Skithungrig! Om ni undrade.




fina, nytagna bilder med mina 3D brillor!

Nu har man fått göra en ny mapp bland bilderna också. SEPTEMPER... Iofs den 7e idag men ändå, va fort tiden går?

Påtal om det, nu har det tagit väldigt lång tid här känner jag .... Maten har nog kallnat........

Kommentarer
Postat av: Alice

Och jag fyller år om 10 dagar! Tjoho! Kram på dig, söta du!

2010-09-07 @ 21:29:32
Postat av: Frida

HAHAHHA dina älskade 3D brillor :D <3

2010-09-13 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0