Nu snackar vi SPONTAN

Min mamma... min mamma min mamma min mamma.. jag upprepar, min mamma... ♥

När jag kom hem från skolan idag, och skulle precis ta av mig skorna, så kommer min mamma och frågar:
- Linda, vill du åka till Scandic hotell ikväll och sova där?
Trodde jag hörde fel så jag ba:
- Vaa?
- Jaaa! och bada bubbelpool och så?
- JAAAAA!!

Haha så det ska jag göra ikväll! Och imorgonbitti blir det god hotellfrulle!



Tummen upp för sånhär!

datorn följer med så vi hörs senare!

Ha det gött
KRAM!

Kommentarer
Postat av: claudia

sv;För sen jag hade blogg paus har statestiken sjunkit vore jättesnällt om du kunde verkligen!

För jag funderar på att ta bort bloggen & kanske framöver om jag orkar driva en blogg så blir det kanske på blogg.se !



Fan vad härligt du får ha en super helg & glöm inte idol (y)

2010-09-17 @ 15:46:29
URL: http://bycclaudia.devote.se
Postat av: Söderlund

Underbart med sådana spontana utflykter.

Ha en fantastisk kväll! :) Ännu bättre

är det om man har någon snygging med sig.

Men för i kväll får mamma duga antar jag ;)

2010-09-17 @ 16:41:59
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0